Tuesday, December 3, 2013

Vinneren av Klassisk småbarstrikk



Ble Hilde :)
Send meg adressen din, så kommer boka snart i postkassen din.

På spørsmålet mitt om hvilken genser eller jakke hun husket best fra sin barndom, skrev hun:

"Eg husker best ein genser med folk på som besta mi strikka til meg. Aner ikkje hvilket mønster det var, husker bare at me kalte den 'sissel-genseren'. Eg fikk velge farger, og den var i nydelig neonrosa og petroleumsblå og garnet var passe fluffy, alla mohair. Eg husker eg syns den var veldig fin, og brukte den masse. Skulle gjerne sett den igjen :)"


2 comments:

  1. Nei? Er det sant? Så moro! Tusen, tusen takk! Eg har aldri vunnet noko på Give aways før, og så når eg først vinner så vinn eg ei så fin bok! Hurra :-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥